tel. 91 487 49 36 biuro@oil.szczecin.pl

Okręgowa Izba Lekarska w Szczecinie

BIP OIL Aktualności Dokumenty Prezydium ORL

Uchwała Nr 15/2006/V

2006-03-11 21:57 Marcin Czapp

Uchwała Nr 15/2006/V
Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie
z dnia 8 lutego 2006 roku

w sprawie akceptacji składu komisji konkursowych na stanowiska ordynatorów

Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. o izbach lekarskich (Dz.U.Nr30, poz.158, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej Zdrowia zdnia19sierpnia 1998r. w sprawie szczegółowych zasad przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, składu komisji konkursowej oraz ramowego regulaminu przeprowadzania konkursu (Dz.U. Nr 115, poz. 749, z późn. zm.), w związku zuchwałą Nr 95/2005/V Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie z dnia 30 grudnia 2005r. w sprawie wskazania przedstawicieli Okręgowej Rady Lekarskiej w Szczecinie do składu komisji konkursowych nastanowiska kierownicze wpublicznych zakładach opieki zdrowotnej, Prezydium Okręgowej Rady Lekarskiej wSzczecinie uchwala, co następuje:

§ 1

Do składu komisji konkursowej na stanowisko ordynatora oddziału internistycznego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Alfreda Sokołowskiego w Świnoujściu wskazuje się:

  1. dr n.med. Mariusza Pietrzaka – przewodniczący
  2. lek. Marka Karpińskiego – ordynator pokrewnego oddziału
  3. lek. Romana Bożyka – przedstawiciel OIL w Szczecinie
  4. lek. Karola Ptak – przedstawiciel OIL w Szczecinie.

§ 2

Do składu komisji konkursowej na stanowisko ordynatora Oddziału Anestezjologii iIntensywnej Terapii Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Policach wskazuje się;

  1. lek. Macieja Mrożewskiego - przewodniczący
  2. dr n.med. Władysława Koś – ordynator pokrewnego oddziału
  3. dr n.med. Cezarego Pakulskiego – przedstawiciel OIL w Szczecinie
  4. lek. Elżbietę Nadajczyk-Umińską – przedstawiciel OIL w Szczecinie

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Wszystkie wersje tego wpisu: